lördag 19 februari 2011

Market marketing and som beach

Hej hopp vi har de bra i färglada Frenmental






Fredags kväll var vi ute lyssnade på lite live band och drack vin. Jag vart hungersnöd på mörkchoklad och sprand ut från puben som hete x-ray för att handla. Jag fan den finaste mörkaste Ghanianska blockchoklad ever hahahah!!

Friday evening we were out listening to some live music and drinking wine. I got a certain craving fore dark chocolate, and I blew out of the pub (called x-ray) to shop. I fined the finest dark chocolate from Ghana hahahah belive it ore not..! this argument may be a bit internal.



I lördags var jag på marknaden helt underbar sådan. De hade en mix av hippi prylar konstigt krimskrams kläder mat, mat och mat i massor. Handlade inget förutom just mat. Och massa frukt och fikon så klart.. Så nu e jag lycklig!

This Saturday
I was on the market wonderful one. They had a mix of hippie stuff weird knickknacks clothes food, food and food in masses. I bought nothing but great food. And lot of fruit and figs, of course .. So me I am happy!




Sedan mötte jag upp mina Italienska vänner och hängde på stranden.

Then I met up with my Italian friends and hung on the beach.

Tänkte att jag skulle orka hitta på något på kvällen men jag var helt slut och somnade såå tidigt.

I thought
I would be able to find energi to do something in the evening but I was completely exhausted and fell asleep soo early.


Nu Blir de Melbourn och Danielle i ca 2 veckor sen börjar de seriösa:) Ska bli så spännande!

puss hörs sanrt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar