torsdag 27 januari 2011

lite mer dans, marknad och spindlar..

lördag kväll efter alla äventyra gick vi ner till baren under där vi bor. Det är en trevlig bar som heter down under. Här hänger de jämt en massa skönt folk och det är så blandat med folk som de bara går. De blev en ordentlig utgång efter de och vi var runt på en massa ställen i stan. Söndagen var jag något segare men lyckades ta mig upp runt 8 och jag och sabrina åkte till Eagle street för att gå på marknad, de var grymt Mysigt men lite för varmt. Nu till något helt annat efter som de varit Australian Day så här de vart en massa mer folkliga tillställningar, och en hel del BBQ's, här vart trevligt här hängt med en massa brasilianare de e trevliga prickar. Nu till helgen här jag blivit medbjuden på festival av ett band jag lärt känna. Vi ska till Byron Bay som lär vara helt klockrent, och jag behöver inte tänka på något annat än att ta med ett bra humör, så kan nog bli toppen. På tisdag nästa vecka åker jag till perth gud va jag längtar! E lite överdrivet varmt där här jag hört... Fick lämna mina grejer hos en vän här så e skönt att bara ta med de nödvändigaste, blir så tungt annars. lite bilder igen men som ni ser i em javla oordning. nu blir de lite tennis. hörs snart. pussar o kramar.
Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar